WARUNKI SPRZEDAŻY I DOSTAWY

1. Zamówienia są potwierdzone poprzez e-mail wysłany do Państwa ze sklepu myplast.pl oraz potwierdzane przez naszego pracownika zawarcie umowy kupna-sprzedaży.

2. Komunikacja z kupującym w sprawie złożonego zamówienia odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

3. Przesyłka zostanie dostarczona w najbliższym możliwym terminie.

4. Duża część przedmiotów w sklepie myplast.pl jest produkowana na zamówienie, dlatego na termin dostawy składa się czas na wyprodukowanie plus transport.

5. Sklep myplast.pl wysyła towar do każdego miejsca, zgodnie ze zleceniem dostarczenia wskazanym przez klienta.

6. Standardowe paczki wysyłane są firmą PocztexKurier48, firmą kurierską lub Paczkomatem. Przesyłki ponadgabarytowe wyceniane są indywidualnie przez firmę spedycyjną.

7. Osoby fizyczne dokonujące zakupów w naszym sklepie internetowym, w celach niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, wyrażają zgodę na wystawienie faktury. Faktura staje się dowodem dokonania transakcji.

8. Dowód zakupu klienta jest wysyłany drogą mailową. 

9. Za datę sprzedaży przyjmuje się datę odbioru towaru z magazynu sklepu myplast.pl w Tarnowskich Górach przez Klienta - osobiście lub przez inną wyznaczoną osobę trzecią, w tym kuriera. W przypadku zlecenia wysyłki towaru, za datę sprzedaży uznaje się moment odebrania towaru od kuriera. Z datą wydania towaru z magazynu firmy Piotr Felis przenosi się na nabywcę prawo do dysponowania towarem jako nabywca.

10. Data sprzedaży jest tożsama z datą dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi.

11. Informujemy, że wszystkie przedpłaty i zaliczki otrzymane od kupujących (zamawiających) na poczet złożonego zamówienia nie mają charakteru ZADATKU, o którym mowa w Art.394 §1 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 1964r Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).

12. Niektóre ceny produktów uzależnione są od aktualnego kursu Euro, dlatego mogą one podlegać wahaniom.